مقالات

برندینگ یا برندسازی به چه معناست؟

برندینگ یا برندسازی به چه معناست؟

  • برند شما معرف کسب و کارتان و هویت برند، شخصیت منحصر به فرد تجارت‌تان است.
  • بسیاری از افراد در مورد لزوم دیجیتال مارکتینگ آگاهی کافی دارند، اما در مورد ماهیت آن اطلاعات صحیحی ندارند. دیجیتال مارکتینگ، به معنای داشتن یک وب سایت، حضور در شبکه‌های اجتماعی یا تبلیغ در سایت‌های پربازدید نیست. بلکه مجموعه از این عوامل و ده‌ها فاکتور دیگر است که در نهایت به ساخت برند شما در دنیای آنلاین منجر خواهد شد
  • فروشگاه‌ اینترنتی، کانالی برای فروش آنلاین است که با روش زندگی افراد پرمشغله امروزی تطابق کامل دارد. یک فروشگاه اینترنتی به مشتریان شما اجازه می‌دهد هر ساعات شبانه روز، محصولات خود را انتخاب کرده و اقدام به خرید آن نمایند.
  • در عصر دیجیتال، همه شرکت‌ها و سازمان‌ها باید هویتی در دنیای مجازی برای خود داشته باشند. چرا که امروزه همه افراد از هر کجای دنیا برای شناخت بیشتر شما، در اینترنت به جستجو می‌پردازند.
  • به احتمال بسیار زیاد شما نیز وب سایت ما را از طریق جستجو در اینترنت یافته‌اید و به همین دلیل در حال خواندن این متن هستید. جای تعجب نیست، چرا که ۹۰% کاربران اینترنت به کار موتورهای جستجو اکتفا می‌کنند.
  • تبلیغات بنری یکی از انواع تبلیغات است که در آن می‌توانید با طراحی بنر و قرار دادن آن در سایت‌های پربازدید، بازدید کنندگان سایت خود را به سرعت و در مدت زمان کوتاهی افزایش دهید.
  • استراتژی ما برای تولید محتوا مبتنی بر بازاریابی ربایشی یا درونگرا است. تمرکز بازاریابی ربایشی بر جذب مشتریان از طریق محتوای مفید و مرتبط و همین‌طور ایجاد ارزش در مراحل مختلف برای مخاطب است.
  • گوگل ادوردز، تبلیغات گوگلی، تبلیغ در گوگل یا تبلیغات در صفحه اول گوگل همه و همه نام سرویسی از سرویس‌های تبلیغاتی گوگل است.
  • اینفلوئنسر مارکتینگ (influencer marketing) یکی از روش‌های بازاریابی محسوب می‌شود که با گسترش شبکه‌های اجتماعی رونق گرفته است. این نوع بازاریابی روز به روز گسترده‌تر شده و کسب و کارهای بیشتری را برای جذب مشتری درگیر می‌کند.
  • ۸۶ درصد خریداران ترجیح می دهند از شرکتی که خرید کرده اند ایمیل های پروموشن دریافت کنند.
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی، مسیری کم هزینه برای رشد سریع یک برند در بازار است.
  • امروزه روش‌های مختلفی برای استفاده از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارها وجود دارد. از شبکه‌های اجتماعی گرفته تا وب سایت‌های خبری و تبلیغات کلیکی مختلف.
000
خواندن 3785 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

گروه مشاوران بازاریابی راه برتر مجموعه ای را فراهم نمودند تا خدمات دیجیتال مارکتینگ ، مشاوره کسب و کار، برند سازی و تبلیغات با مناسب ترین هزینه و کمترین زمان را ارائه دهند. این مجموعه آماده ی ارائه ی خدمات متعدد و مورد نیاز در این راستا برای شما عزیزان می باشد.

آخرین مقالات

برندینگ یا برندسازی به چه معناست؟

برندینگ یا برندسازی به چه...

برند شما معرف کسب و کارت...

خدمات

خدمات

خدمات مجموعه راه برتر مش...

آشنایی اجمالی با فرآیندهای دیجیتال مارکتینگ

آشنایی اجمالی با فرآیندها...

از حدود ۱۰ سال قبل طراحی...

بیزینس پلن يا طرح كسب و كار چيست؟

بیزینس پلن يا طرح كسب و ك...

در پاسخ به سوال بیزینس پل...

رمز موفقیت در کسب و کارهای اینترنت

رمز موفقیت در کسب و کارها...

رمز موفقیت در کسب و کاره...

اشتباهات رایج دراینستاگرام چیست؟

اشتباهات رایج دراینستاگرا...

در اين پست در مورد باورها...